Everything Store: Amazon
Sản phẩm có tình trạng chất lượng tương đương 80% so với hàng mới. Lưu ý: Các sản phẩm thuộc "Phiên chợ sách cũ" sẽ không được áp dụng chính sách đổi trả của Fahasa.com. **Winner of the 2013 Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year Award** Though Am
Nhà sách FAHASA
@fahasa.comĐánh giá
Theo Dõi
Nhận xét
Loại nắp
Bìa cứng
Loại phiên bản
Phiên bản hàng năm
Nhập khẩu/ trong nước
Trong nước
Ngôn ngữ
Tiếng Anh
Nhà Phát Hành
Corgi
Năm xuất bản
2014
Sản phẩm có tình trạng chất lượng tương đương 80% so với hàng mới. Lưu ý: Các sản phẩm thuộc "Phiên chợ sách cũ" sẽ không được áp dụng chính sách đổi trả của Fahasa.com. **Winner of the 2013 Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year Award** Though Amazon.com started off delivering books through the mail, its visionary founder, Jeff Bezos, was never content with being just a bookseller. He wanted Amazon to become ‘the everything store’, offering limitless selection and seductive convenience at disruptively low prices. To achieve that end, he developed a corporate culture of relentless ambition and secrecy that's never been cracked. Until now... Jeff Bezos stands out for his relentless pursuit of new markets, leading Amazon into risky new ventures like the Kindle and cloud computing, and transforming retail in the same way that Henry Ford revolutionized manufacturing. Amazon placed one of the first and largest bets on the Internet. Nothing would ever be the same again.
Sản Phẩm Tương Tự
Sách Ngoại văn: The Everything Store: Jeff Bezos And The Age Of Amazon
256.500₫
Đã bán 1
Sản Phẩm Liên Quan
Sách - Combo/Lẻ - Những Đòn Tâm Lý Trong Bán Hàng + Những Đòn Tâm Lý Trong Thuyết Phục
97.000₫
Đã bán 5