
Harvard Business Review: 10 Must Reads On Strategic Marketing
If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the mos...

Experal
@experalĐánh giá
Theo Dõi
Nhận xét
ISBN-13
9781422189887
If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it―and your customers―at the center of your business. Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: Figure out what business you’re really in. Create products that perform the jobs people need to get done. Get a bird’s-eye view of your brand’s strengths and weaknesses. Tap a market that’s larger than China and India combined. Deliver superior value to your B2B customers. End the war between sales and marketing.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Sản Phẩm Tương Tự
HBR's 10 Must Reads 2020: The Definitive Management Ideas Of The Year From Harvard Business Review
425.100₫
Đã bán 4
Sản Phẩm Liên Quan
Nồi Chiên Không Dầu Điện Tử Philips HD9280/90 - 6.2Lit/2000W - Hàng Chính Hãng
2.799.000₫
Đã bán 58